Nog een weekje en dan....

25 augustus 2019 - Brielle, Nederland

Volgende week gaan we starten met alweer onze vierde rondrit in de USA. Dit keer gaan we naar het Zuiden van de Verenigde Staten; voornamelijk naar de staten Texas, New Mexico en Colorado. Al met al een reis van 20.914 kilometer. Dat is de halve wereld rond. Maar dat doen we met diverse reismiddelen, zoals vliegtuig, auto (minstens 6.000 km), metro, bus en een stoomtrein. Aanstaande zondag vliegen we in 10½ uur naar Houston. Daar nemen we een huurauto in ontvangst en starten we met een rondrit door genoemde staten. We bezoeken enkele nationale parken zoals Big Bend, Black Mountains of Gunnison, Rocky Mountains, Great Sand Dunes en de Royal Gorge.

We hebben een rit geboekt met de Durango & Silverton Narrow Gauge Railroad (een “must” voor connaisseurs). We bezoeken een rodeo.en het Lyndon B. Johnson Space Center. Best wel veel afwisselende zaken. Uiteindelijk vliegen we weer vanaf Houston terug naar Amsterdam, waar we op 8 oktober landen. Dan zijn we 38 dagen weg geweest. We zijn van plan om elke dag wat te posten van wat we zien en meemaken. In de USA is er haast overal wel internet, dus dat mag geen probleem zijn. Hopelijk genieten jullie dan mee van onze reis. Graag zien we jullie reactie op onze verhalen. Altijd leuk om wat van het thuisfront te horen. O ja, Diny viert dit jaar haar verjaardag in Alamosa-Colorado; jullie zijn van harte uitgenodigd  😊.

1. Mariska:
    25 augustus 2019
    Geniet nog even van de voorpret en succes met inpakken!
  2. Ina:
    25 augustus 2019
    Heel veel voorpret alvast en voor straks optimaal genieten.
  3. Gerard:
    25 augustus 2019
    Even voor Diny... bij de treinrit: Ein Fahrkart bitte!
    Viel Spass zusammen.
  4. Jan en Iet:
    25 augustus 2019
    Dat ziet er weer geweldig uit. Geniet er van samen. Wij reizen in gedachten een beetje mee als we jullie verhalen weer lezen.
  5. Corry Bussching-van der Jagt:
    25 augustus 2019
    Vooral al genieten van inpakken en andere stress en dannnn lekker genieten 😘💋
  6. Koos en jeanet:
    Veel plezier
  7. Janny:
    25 augustus 2019
    Wat leuk Diny en Klaas ge niet ervan.
  8. Wilfried en Patricia:
    25 augustus 2019
    Hallo Diny en Klaas.Blij terug iets van jullie te horen.
    Wij zullen alweer met veel plezier jullie reisverhaal lezen en meegenieten.
    Groetjes
    Wilfried en Patricia
  9. Jasper:
    Je bent gek, je moet er eerst nog zien te komen, zie jullie zondagochtend 07.15
  10. Corry de Prieëlle:
    25 augustus 2019
    Ik kijk er weer naar uit.
    Ik wens jullie weer een fantastisch mooie reis.
  11. Adri Molenaar:
    25 augustus 2019
    Geniet en een hele fijne reis ik lees het graag.
  12. Dennis, Nicole & Isa:
    Mooie trip weer!!!

Groetjes vanuit een zonnig Tsjechië!
  13. Helma Schut:
    25 augustus 2019
    Weer een fantastische reis in het vooruitzicht. Leuk om jullie te volgen.
    Heel veel plezier en goede reis!!
  14. Cor Klop:
    25 augustus 2019
    Lieve Vrienden, alvast heel veel reisplezier gewenst met jullie nieuwe fantastische reis.
    Wij hebben ook een nieuwtje wij gaan in september een rondreis maken door Thailand voor drie weken. Wij gaan jullie volgen en groetjes Els en Cor.
  15. Klaas Jut:
    26 augustus 2019
    Heel veel plezier in Thailand. Na onze vakantie moeten we weer eens iets afspreken. Groetjes Klaas & Diny
  16. Sylvia Stapelkamp-van Wijk:
    26 augustus 2019
    Geniet van de mooie vakantie. We lezen graag weer mee :)
  17. Marjan:
    26 augustus 2019
    Mooie reis! Veel plezier....
    @Diny denk niet dat ik het red op je verjaardag te komen....😘
  18. Cor Klop:
    26 augustus 2019
    nemen daarna nog contact met elkaar op Klaas, veel plezier.
    grtjes, Els en Cor.
  19. Hans en Klara:
    2 september 2019
    Wij wensen jullie een fijne reis, en veel reisplezier.