Naar Galveston

2 september 2019 - Galveston, Texas, Verenigde Staten

Vanochtend 6:30 uur kwam Jasper ons ophalen. Zijn hele auto zit vol met onze koffers. Zonder enge vertraging komen we op Schiphol aan. Waar alles voorspoedig gaat. Zelf bij de Security gaat (bijna) alles goed. We hoefden dit keer niet onze schoenen uit te doen. Maar dat geval (dashboard mount) waar Klaas zijn TomTom mee op het dashboard heeft liggen baart opzien. Gelukkig kent een van de medewerkers dit gevalletje.

We vliegen met een B777-200 van United Airlines. Een heel groot vliegtuig. Er zitten 9 stoelen naast elkaar met twee gangpaden ertussen. En 9 stewards/stewardessen. 8 daarvan zijn makkelijk de 65 jaar gepasseerd. We hebben nog nooit zulke oude medewerkers meegemaakt.

Na 10 uur landen we in Houston. Onderweg wel enkele films en series bekeken. Soms met ondertiteling, maar nergens een Nederlandse ondertiteling. Ook  passeerden we Groenland. Maar nergens bordjes gezien met “Te Koop”. Hoe zou Trump er nu bij komen om Groenland te willen kopen???

In Houston gaat ook alles van een leien dakje. Zelfs de douanebeambte is vriendelijk.

Met de shuttlebus naar de huurauto’s gereden. Daar een mooie diep-rode Jeep Cherokee uitgezocht.

Jullie zien hem nog wel op een van de andere dagen.

Bij het hotel aangekomen wordt het eentonig. Ook hier gaat alles prima. We hebben een kamer op de tweede verdieping. Dus weinig last van andere gasten.

Na een bakje thee gaan we inkopen doen bij Walmarkt. We kopen altijd een koelbox. Lekker voor onderweg. En natuurlijk water, limonade en bier.

Onderweg eten we wat bij Whataburger. Een erg goede hamburger met veel verse groenten. Prima.

Morgen zullen we wat meer schrijven; we zijn momenteel een beetje moe!!

1. Sylvia Stapelkamp-van Wijk:
    2 september 2019
    nou altijd fijn als alles smoothly verloopt :).
    geniet van jullie reis
  2. Johan Balvers:
    2 september 2019
    Mooi dat alles voorspoedig is verlopen! Maak er een mooie reis van .Gaan van jullie horen .
  3. Ina:
    2 september 2019
    Mooi dat alles zo goed verlopen is.
    Geniet van jullie reis.
  4. Mariska:
    2 september 2019
    Geef mij altijd zo’n eentonig begin! Heerlijk toch als alles zonder moeilijkheden gaat. Veel plezier!
  5. Wilfried en Patricia:
    2 september 2019
    Fijn dat alles vlot verlopen is. En nu maar genieten van de prachtige reis.
  6. Yolanda de Wit:
    2 september 2019
    Fijn dat jullie een goede vlucht hadden. Ze kennen jullie langzamerhand, dus daarom verloopt alles natuurlijk zo vlot. Ben benieuwd naar de rest van de reis, veel plezier!
  7. Marina van der jagt:
    geniet van jullie reis🌻❤
  8. Corry Bussching-van der Jagt:
    2 september 2019
    Heerlijk dat alles goed begaan is!Op Nara het volgende avontuur😊Fijne reis verder🚖🌞
  9. Ria en Joost:
    2 september 2019
    Niet zo gek dat de schoenen aan konden blijven met dat warme weer!!!Hele fijne vakantie gewenst van Ria en Joost.
  10. Jan Frans:
    Fijne vakantie!
    Ben benieuwd naar jullie avonturen!
  11. Koos en jeanet:
    2 september 2019
    Mooi dat alles goed gaat , die douane is niet makkelijk af en toe . Veel plezier!
  12. Helma Schut:
    2 september 2019
    Een goed begin is het halve werk..😉😉
    Een hele mooie reis..🚘🚗
  13. Corrie Belder:
    2 september 2019
    Mooie reis en dat t maar zo goed blijft verlopen! Geniet!
  14. Janny:
    2 september 2019
    Veel plezier aan de andere kant van het water, rij voorzichtig.