Nog een week en dan..

24 augustus 2017 - Brielle, Nederland

Volgende week gaan we starten met alweer onze derde rondrit in de USA.

Dit keer gaan we naar het Noordwesten van de Verenigde Staten; voornamelijk naar de staten Washington, Oregon en Idaho.

Al met al een reis van 21.156 kilometer. Dat is de halve wereld rond.

Maar dat doen we met diverse reismiddelen, zoals vliegtuig, auto, metro, veerpond, monorail, jetboat, bus, lightrail, aerial tram, streetcar en wellicht stoomtrein, huifkar en stretched limo.

Aanstaande donderdag vliegen we in dik 10 uur naar Seattle. Daar nemen we een huurauto in ontvangst en starten we met een rondrit door genoemde staten. We bezoeken ook enkele nationale parken zoals Olympic, Crater Lake, John Day Fossil Beds, Craters of the Moon, Grand Teton, Yellowstone, Glacier en Mount Hood.

We eindigen in Portland, waar we een binnenlandse vlucht nemen naar Las Vegas, waar we nog 4 dagen verblijven.

Uiteindelijk vliegen we via Minneapolis weer terug naar Amsterdam, waar we op 6 oktober landen. Dan zijn we 37 dagen weg geweest.

We zijn van plan om elke dag wat te posten van wat we zien en meemaken. In de USA is er haast overal wel internet, dus dat mag geen probleem zijn. Hopelijk genieten jullie dan mee van onze reis.

Graag zien we jullie reactie op onze verhalen. Altijd leuk om wat van het thuisfront te horen.

O ja, Diny viert dit jaar haar verjaardag in Butte; jullie zijn van harte uitgenodigd .