Nog een week en dan..

24 augustus 2017 - Brielle, Nederland

Volgende week gaan we starten met alweer onze derde rondrit in de USA.

Dit keer gaan we naar het Noordwesten van de Verenigde Staten; voornamelijk naar de staten Washington, Oregon en Idaho.

Al met al een reis van 21.156 kilometer. Dat is de halve wereld rond.

Maar dat doen we met diverse reismiddelen, zoals vliegtuig, auto, metro, veerpond, monorail, jetboat, bus, lightrail, aerial tram, streetcar en wellicht stoomtrein, huifkar en stretched limo.

Aanstaande donderdag vliegen we in dik 10 uur naar Seattle. Daar nemen we een huurauto in ontvangst en starten we met een rondrit door genoemde staten. We bezoeken ook enkele nationale parken zoals Olympic, Crater Lake, John Day Fossil Beds, Craters of the Moon, Grand Teton, Yellowstone, Glacier en Mount Hood.

We eindigen in Portland, waar we een binnenlandse vlucht nemen naar Las Vegas, waar we nog 4 dagen verblijven.

Uiteindelijk vliegen we via Minneapolis weer terug naar Amsterdam, waar we op 6 oktober landen. Dan zijn we 37 dagen weg geweest.

We zijn van plan om elke dag wat te posten van wat we zien en meemaken. In de USA is er haast overal wel internet, dus dat mag geen probleem zijn. Hopelijk genieten jullie dan mee van onze reis.

Graag zien we jullie reactie op onze verhalen. Altijd leuk om wat van het thuisfront te horen.

O ja, Diny viert dit jaar haar verjaardag in Butte; jullie zijn van harte uitgenodigd .

1. Cécile:
    Goede reis en veel plezier! Groeten aan de Old Faithful! Gr, Cécile
  2. Jan Frans:
    24 augustus 2017
    Veel plezier! Ik kijk uit naar jullie verhalen!
  3. Jan en Iet:
    24 augustus 2017
    Hele mooie reis. En we gaan weer genieten van jullie verhalen. Groetjes Ome Jan en Tante Iet
  4. Marco en Cécile:
    24 augustus 2017
    Tot in Butte zou ik zeggen in de stretched limo ...
    Fijne vakantie!
  5. Wilfried en Patricia:
    Hallo Diny en Klaas
    Zeker weten dat we alweer zullen genieten van jullie reisverhalen...
    Een goede reis en genieten maar !
    Groetjes Wilfried en Patricia
  6. Helma:
    24 augustus 2017
    Dat wordt vast weer een fantastische reis . Hele goede vlucht en we kijken uit naar jullie reisverhalen ...
  7. Gerard:
    24 augustus 2017
    Veel plezier en we gaan jullie weer volgen!
  8. Corrie Belder:
    28 augustus 2017
    Heel veel moois en plezier! Goede reis!
  9. Marjan:
    28 augustus 2017
    helaas kan niet naar Butte heb avonddiendst ;)
    fijne vakantie en ik houd jullie in de gaten!!
    XX
  10. Cor Klop:
    29 augustus 2017
    Diny en Klaas,
    Hele fijne vakantie en genieten van al het moois. Wij zijn heel benieuwd naar jullie avonturen. Groetjes
  11. Sylvia Stapelkamp-van Wijk:
    31 augustus 2017
    lieve diny en klaas
    een fantastische reis gewenst. geniet ervan.
    hartelijke groet anne en sylvia