Ruby Falls en Rock City

29 september 2014 - Pigeon Forge, Tennessee, Verenigde Staten

Maandag 29 september

Gisteren schreef ik over het tonen van de ID bij aanschaf van drank.

Vandaag zagen we op een kassabon de geboortedatum van Klaas.

Daarom vragen ze dus om het ID het moet verantwoord worden.

We gingen vanmorgen eerst naar Ruby Falls dit is een ondergrondse waterval.

We liepen met een gids een heel stuk de berg in en kwamen zo bij de waterval. Erg Mooi.

Daarna gingen we naar Rock City  dit is een wandelpad door de rotsen heen en op verschillende plaatsen waren er sprookjestaferelen. Ook was er een wiebelbrug en verschillende gangen tussen de rotsen.

Een leuke wandeling maar erg veel trapjes.

Er waren ook een paar plaatsen waar bij stond dat flinke (dikke) mensen hun adem in moesten houden anders konden ze er niet door. Erg smal dus.

Nu rijden we door naar de Smokey Mountains.

We verblijven twee nachten in Pigeon Forge

Een heel lange straat met veel ontspanning en eetgelegenheden.

Het lijkt wel Las Vegas maar zonder glitters.

Morgen gaan we naar de mountains.