Chattanooga

28 september 2014 - Chattanooga, Tennessee, Verenigde Staten

Zondag 28 september

We hebben gisteravond een leuke avond gehad. Het eten was goed en de show erna was ook goed.

Er was een country band die speelde met diverse zangers en zangeressen.

Voorlopig even geen country muziek meer (ieh ah )

Vandaag gaan we naar Chattanooga. Niet zo ver rijden dus waren we er om 12.00uur

De klok gaat ook weer vooruit dus we verschillen nu weer 6 uur met Nederland.

We zijn bij de trein en maken een ritje. Een stoom loc dus helemaal goed.

Aan het eind van de lijn werd hij gedraaid op een draaischijf Leuk om te zien.(zie video)

We rijden weer verder en gaan naar de steilste helling railway van de wereld.

De incline railway up Lookout Mountain

Inderdaad erg steil.

Boven had je een prachtig uitzicht over de stad Chattanooga.

We waren om 17.00 uur in het hotel.

We besloten vanavond Mexicaans te eten. Was erg lekker.

Klaas bestelde een biertje (wat anders? ) en moest zich legitimeren.

Het is hier de wet dat bij bestellingen van alcohol men zich dan moet legitimeren. Er mag nl onder de 21 jaar geen alcohol verkocht worden.

Tot nu toe had Klaas zich nog niet hoeven legitimeren maar deze zaak had de regel dat iedereen zijn ID moest tonen. Sommige regels zijn wel wat overdreven, want hoe jong Klaas er ook uitziet (haha)in ieder geval niet onder de 21.