Olympic National Park (nat)

5 september 2017 - Astoria, Oregon, Verenigde Staten

Omdat dit motel geen ontbijtfaciliteiten heeft, hadden we gister cornflakes gekocht en ontbijten we op de kamer.

Cornflakes en een kopje thee, het kan niet elke dag feest zijn.

Om ongeveer half negen rijden we weg. Vandaag naar het Rain Forest gedeelte van het Olympic park.

Vanaf het visitors center is er een wandeling uitgezet door het bos en we zagen de mooiste bomen met allerlei mossen.

Het is een wandeling van ongeveer een uur dus goed te doen.

Met recht is dit dus het natte gedeelte. Het is niet zo warm als gister, maar een vest is genoeg.

Na de wandeling dronken we koffie bij een soort kantine van een camping. We zagen daar een ontzettend grote caravans. Ik schat een 10 meter lang. Ervoor staat dan een auto waar je U tegen zegt

We stopten nog een keer bij een grote cedar boom, een mooi klimtoestel voor jong en oud,

We reden verder, want we hebben vandaag een lang stuk te gaan, Onderweg stopten we op mooie plaatsen ook langs de kust. De temperatuur verschilt nogal van 16 tot 28 graden

We aten tussen de middag Fish and Chips. We blijven toch ook van Groot Brittannië houden.

We overnachten in Astoria in een hotel langs het water.

Maar de beloofde strijkplank en strijkijzer is niet aanwezig. Jammer nou.