Naar New Orleans en reacties op jullie reacties

16 september 2014 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Dinsdag 16 september 2014

Vandaag rijden we naar New Orleans.

Het is een hele afstand dus wordt het een dag van veel rijden,

Onderweg stoppen we bij een informatiecentrum Gulf Island National Seashore.

We zagen daar een filmpje van 20 minuten over de geschiedenis van deze omgeving. Erg mooi.

We liepen daar nog een poosje rond, een prachtige rustige omgeving.

Daarna reden we door en stopten regelmatig om de inwendige mens te verzorgen.

We hadden ook nog onze dagelijkse regenbui ,deze keer duurde hij 45 minuten. Het is geen bui zoals wij gewend zijn maar een complete wolkbreuk.

We waren om 16.30 uur in ons hotel.

Omdat we niet zoveel te vertellen hebben vandaag zal ik een reactie geven op jullie reacties.

In willekeurige volgorde.

Gerard heeft de vraag met wie wij op de foto staan gewonnen Hij mag als we thuis zijn een kopje koffie komen halen.

Op zijn vraag om wat benzine voor hem mee te brengen is het antwoord afwijzend. We mogen maar 23 kg pp meenemen en die paar liter zet geen zoden aan de dijk.

Ook wil ik Gerard en ook Marjan bedanken voor de printjes voor Ma. Ik weet dat zij dat erg leuk vind.

Gezellig, dat jullie nachtdienst hebben.

Johan. Epiphytis zal nooit meer hetzelfde zijn na jouw antwoord en uitleg.

De honden liepen achter een nepkonijn aan en jammer genoeg niet achter het hondje van onze buurvrouw. Verder krijgt Klaas geen bier op zijn studentenkaart maar wel af en toe korting op de entree

Erna het slapen ging na een paar dagen wel beter, maar het is wel wennen om met de airco aan te slapen, maar zonder is geen doen in die hitte

Christa het vochtpijl van Klaas wordt toch meer op peil gehouden met water .Maar ‘s-avonds drinkt hij nog wel bier.(Ik wil namelijk niet rijden )

Ina De seniorenkoffie heeft ook een seniorenprijs 50dollarcent per kopje.

Verder rusten we tussendoor uit en straks als we weer thuis zijn.

Met jouw antwoord een beetje regen kan geen kwaad ben ik het eens maar deze regen valt met bakken uit de hemel en mag wel iets minder. Gelukkig is het maar ongeveer een kwartiertje per dag

Helma die joekel zat wel ver genoeg weg en wij zaten in de boot .Verder zoeken we nog naar een foto met Anneke erop. (Het filmpje op facebook van Jennifer is prachtig)

Gerda We hebben al verschillende motels gehad met een zwembad (je).Dat is heerlijk als je de hele dag bezig ben geweest.

Sylvia  We genieten inderdaad enorm.

Fien Misschien gaan we nog eens naar Fuengerola om te kijken of dat zo is. Tot zolang geloven we jou.

Marja en Ed De blog schrijven we meestal ‘s-avonds ,dat is ook fijn om alles gedachten op een rijtje te zetten. De ervaringen van New Orleans volgen en als we thuis zijn komen jullie de foto’’ bekijken.

Ed de Brielse zandtaartjes missen we niet .

Tante Corrie De taart kan ik niet voor jullie meebrengen maar als we thuis zijn kom je maar Brielse zandtaartjes eten

Joost De 45 jaar zijn inderdaad met een en dezelfde en ik hoop op nog veel meer jaren en hoop dat jullie daar getuigen  van zullen zijn,

Marloes We zijn nog niet zo verwend dat we het allemaal normaal vinden. We genieten elke dag.

Wim en Ina Alleen de 1e krokodil zijn bek zat dichtgeplakt. Dat was in een klein dierenpark.

De andere krokodillen waren in de vrije natuur en behoorlijk indrukwekkend. We zullen jullie de foto’s wel laten zien tzt

Jannie De foto’s van het circus heeft Klaas naar jullie gemaild, ik hoop dat Joop dat leuk vind.

Zo is het nog een heel dag verslag geworden. Ik zou nog wel meer kunnen schrijven op de vragen maar dan wordt het wel erg lang.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en ga daar vooral mee door we vinden dat erg leuk.

1. Gerard:
    17 september 2014
    En waarom was deze blog zo laat vandaag, nu is mijn lunch pauze voorbij :-(
  2. Marco en Cécile:
    17 september 2014
    Geniet van de Big Easy.
    Staat er ook nog een bezoek aan een muziektent gepland?