Nashville by Night

25 september 2014 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Donderdag 25 september

Het is nu vrijdagmorgen, gisteren waren we erg laat terug in het hotel en waren zo moe dat we naar bed zijn gegaan.

We hebben nl een tocht door Nashville gedaan met een bus en wandelen.

Om 18.30 uur werden we bij het hotel opgehaald met een bus en gingen eerst ergens eten in de stad.

Het eten was  goed maar niet speciaal.

Na het eten gingen we weer in de bus. We waren met 12 mensen uit oa Ohio en Texas.

Het was erg gezellig en de chauffeur/gids was een leuke verteller.

Na de rondrit werden we uit de bus gelaten en konden 2 uur in Nashville op Broadway  rondlopen en pubs/honkytonks bezoeken. Het was erg druk op straat en ook in de pubs natuurlijk.

Overal werd life muziek gespeeld en we zagen de vreemdste figuren.

Wij bezochten twee pubs en verder liepen we rond.

Om 23.00 uur moesten we weer bij de bus zijn en werd iedereen weer naar zijn hotel gebracht.

‘s-Morgens zijn we vertrokken uit Memphis en onderweg deden we Jackson aan.

We gingen naar Casey Jones Village. Dat is een klein dorp wat gebouwd is om een treinmuseumpjepje heen.

Deze Casey had een treinongeluk netjes opgelost en was daarbij om het leven gekomen dus een hero.