Miami Beach

6 september 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Zaterdag 6 september 2014

Vanochtend waren we nieuwsgierig wat voor reacties er op onze blog waren gekomen. Iedereen, die ons feliciteerde, bedankt!

Vandaag staat Miami Beach op het programma. Miami Beach zijn een aantal eilanden voor de kust van Miami. Je komt er via een brug. Eerst gaan wij over Ocean Drive “cruisen”. Men doet dit gewoonlijk ’s-avonds, maar je kunt het ook in de ochtend doen. Wel zo rustig. Na onze auto geparkeerd te hebben, huren we fietsen. Op ons gemak rijden we langs het strand en zien daar allerlei heerlijke dingen. Diny’s smaak is anders dan die van mij. Op de terugweg gaan we langs de Art Deco hotels, waar Miami Beach om bekend is. Natuurlijk gaan we ook winkelen in de winkelpromenade van Lincoln Road. Bijna een camera gekocht. Uiteindelijk zijn we weer op het strand gekomen. En dan steekt er plotseling een bui op.  In no-time is het strand leeg. Wanneer de regen weer ophoudt gaan we naar de auto en weer naar ons hotel. We worden best wel moe van al dat gedoe bij 33 graden. En ’s-nachts koelt het niet echt af naar 26 graden. Maar gelukkig heeft elk hotel airco, die min of meer lawaai maakt. Op vakantie gaan is niet altijd een pretje!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ina:
    11 september 2014
    Ja het is wel afzien hoor.
    Ge lekker verder met schrijven.
    Ik geniet ervan