Naar Fort Stockton

12 september 2019 - Fort Stockton, Texas, Verenigde Staten

Na het ontbijt vertrekken we, om 9.00 uur is het al 25 graden.

We rijden door het park richting Marathon.

Dat is toch nog zo’n anderhalf uur rijden, maar dat is niet zo erg in deze prachtige omgeving.

Veel mensen komen we niet tegen en we hebben het gevoel alleen op de wereld te zijn.

We zagen wel veel roadrunners, maar ze riepen niet biep,biep.

Onderweg komen we nog een opgraving tegen daar heeft men veel verschillende resten van dinosaurussen gevonden. Was best interessant.

De omgeving veranderd van woestijn in grasvelden en ook zagen we wat koeien.

De cowboys die ik tot nu toe gezien heb waren 65 plus  dus erg belegen.

In Marathon vonden we een zaakje om te lunchen. Deze zaak was gecombineerd met een wasserette.

Dus men kan daar tegelijk eten en de was laten draaien.

Na de lunch reden we door naar Fort Stockton. Daar  slapen we ook vannacht, maar eerst willen we een rondrit door het plaatsje maken , bij het plaatselijke museum kunnen we de route halen .

We zagen wat oude gebouwen maar het kon mij niet zo boeien.

We bezochten de Wallmarkt en kochten wat fruit en melk.

Om een uur of 4 waren we bij het hotel.