De Everglades

9 september 2014 - Homestead, Florida, Verenigde Staten

Dinsdag 9 september 2014

Vanmorgen vertrekken we van Key West weer de 42 bruggen over naar Homestead.

Eerst gaan we naar het National park de Everglades.

Ontzettend groot en van de ingang tot aan het Flamingomeer is het anderhalf uur rijden.

Onderweg daar naartoe zijn verschillende plaatsen waar je kunt wandelen en rondkijken.

Wij wandelden bij het punt waar volgens de boswachter ‘s-morgens 8 krokodillen te zien waren.

Wij waren op de verkeerde tijd.(waarschijnlijk hadden ze lunchpauze).

Bij de Marina kochten we kaartjes voor een boottocht door de Everglades.

Heel erg mooie mangrove bossen en moerassen. Nu zagen we wel krokodillen. Erg mooi.

Tijdens de boottocht zagen we ook verschillende vogels prachtig om te zien in hun eigen omgeving i.p.v. in een volière.

Na de boottocht rijden we naar het hotel en gaan eerst eten het is dan 20.00 uur ,dus een druk dagje.

1. Sylvia Stapelkamp-van Wijk:
    10 september 2014
    ziet er allemaal weer mooi uit. fijn dat jullie genieten x
  2. Ina Klip:
    Hallo, hallo, Wij betaalden 50 euro voor Wifi en kregen alle dagen geen bereik. Nu hebben we alles kunnen lezen. Alsnog gefeliciteerd met de 45 jaren en ga zo door!
    Jullie maken echt weer veel mee; wij zijn tevreden nu we weten dat de kop van de krokodil was dichtgeplakt. Geniet nog veel van jullie tocht en blijf ons op de hoogte houden. Ina en Wim