Naar de Erg Chebbi woestijn

16 november 2018 - Erg Chebbi, Marokko

Vrijdag 16 november 2018

Vanmorgen vertrokken we uit Midelt. We voelen ons allebei niet zo lekker,(de omelet van gisteren )

Voor de zekerheid nemen we wat imodium en gaan gammel de bus in.

We rijden door de Hoge Atlas en zien veel rotsen en later veel palmbomen,

Ook Berberdorpjes en het laatste stuk door de woestijn. In de verte zien we de grens met Algerije.

Klaas besluit om ook niet mee te gaan op de kameel en te overnachten in de woestijn.

Jammer maar als je je niet lekker voelt is het niet anders.

We blijven met 6 mensen achter in het hotel , Klaas en ik gaan naar bed en slapen de halve avond.

Nadat we wakker zijn gaan we naar de eetzaal en schrijven dit blog. Niet zo gezellig maar morgen beter

1. Sylvia Stapelkamp-van Wijk:
    16 november 2018
    Ah beterschap.
    De reis lijkt me wel weer mooi.
    Genietse x
  2. Helma Schut:
    16 november 2018
    Beterschap... en een mooie voorzetting van jullie prachtige reis!!
  3. Corry Bussching-van der Jagt:
    17 november 2018
    Betersschap en snel weer gezond worden en genieten van de mooie dingen.
  4. Cor Klop:
    Het klinkt gek, maar precies dezelfde ervaring meegemaakt. Maar ik heb cola en witte rijst gegeten en voelde snel beter. Heb wel die rit met de kamelen meegemaakt en dat was een onvergetelijke ervaring geweest. Jammer Klaas maar je reis is nog niet afgelopen en nog veel leuke dingen te doen. Gauw beterschap gewenst en nog een mooie voortzetting van jullie reis.
  5. Louise ter Heijden:
    17 november 2018
    Jammer dat Jullie in het hotel moesten blijven.
    Beterschap en nog een fijne vakantie