zaterdag 8 september

8 september 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na het ontbijt, wat we al twee ochtenden zelf verzorgen, cornflakes en een kopje thee gaan we op weg naar Universal Studios Hollywood.

We doen dit zo, want een muffin of pannenkoek met jam of dergelijke dingen bevallen ons niet zo.

Tussen de middag aten we een burito, we bestellen er maar een en eten er samen van. Zoals alles hier is  het allemaal groot en veel. Een regular drink is ongeveer driekwart liter.

Een kop koffie klein zeker een halve liter.

We reden weer over de US 101 South ( volgens TomTom: soet ) richting de studio’s

Het was minder druk als gisteren, maar voor een zaterdagochtend 8.30 uur was er behoorlijk wat verkeer.

We dronken eerst koffie en zagen een menigte mensen binnen komen. Het is veel drukker dan donderdag en we zijn blij, dat we veel dingen donderdag al gedaan hebben, dus we hoefden niet in lange rijen te staan.

We gingen naar 3d voorstelling van Shrek en van de Terminator (I’ll be back )

Ook bezochten we de voorstelling van dieren in de film.

Dit was erg leuk honden, katten, cavia’s, vogels, wasbeer enz, deden allerlei opdrachten voor de film.

Klaas ging nog in de wildwaterbaan en ik heb veel mensen bekeken.

Het was weer erg warm, 40°C (104°F).

Om een uur of twee hadden we het wel gezien en reden naar ons hotel terug waar we wat luieren