Vrijdag 21 september

21 september 2012 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Na een prima ontbijt (zelfs een gekookt ei) vertrekken we naar Utah.

Voor dat een van  mijn broers of zussen het vraagt: Ria en Jan wonen ongeveer 400 mijl van de plaats waar wij zijn, dus te ver voor een kopje koffie.

We reden over de 491 tot Monticello en daarna de 191.

25 mijl voor Moab zagen we de eerste Arch. Wilson Arch.

We zijn onderweg naar Arches National Park.

Een prachtig park met daarin rotsen met gaten (oneerbiedig gezegd).

Onvoorstelbaar hoe sommige kunnen blijven staan.

De  rotsen hadden natuurlijk ook namen, maar wij zagen in verschillende rotsen wat anders.

Denk aan het spelletje wat zie je in de vorm van de wolken. Maar nu dan met de rotsen.

We reden de route door het park en wandelden naar de punten waar ze het best te zien waren.

Het is nog steeds erg warm  30 graden. Dus het klimmen is erg vermoeiend.

We hadden weer een fijne en mooie dag.

We reden naar het hotel

Moab Valley Inn

711 S Main Street, MOAB, UT, 84532

In dit hotel zijn wasmachines voor de gasten, dus ging ik daar eerst maar eens gebruik van maken. Erg makkelijk, beter als dat geflodder met de hand.

We eten vanavond met een een life western show en cowboys.

Was erg leuk. Jammer dat er meer personeel als gasten waren, maar het was wel gezellig.

Op de vraag van Adrie hoe ik mijn verjaardag ga vieren heb ik een antwoord.

We gaan morgen 4 uur varen over de Colorado rivier in een jet boot.

Verslag volgt morgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marco en Cécile:
    22 september 2012
    Diny, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Happy birthday! Arches is schitterend, bijna onaards. Weer een van de hoogtepunten qua natuurschoon. Veel plezier op de boot! Marijn, Sanne, Marco en Cécile
  2. Corrie Belder:
    22 september 2012
    hallootjes hele fijne verjaardag!!! fijne dag en maak er wat moois van!ik ga maar niet zingen beter voor mn computer.gr c
  3. Marjan:
    nou ik zing wel hoor:
    Happy Birthday Dear Diny
    Happy Birthday to you
    Geniet daar van het mooie weer, hier is de herfst ingetreden....word dus weer koud!!
    XX
    Marjan
  4. Corry Bussching-van der Jagt:
    22 september 2012
    Gefeliciteerd met je verjaardag en eet vandaag maar veel muffins en andere lekkere dingen.Een fijne en gezellige dag saampjes
  5. Gerard:
    22 september 2012
    Twee violen en een trommel en een fluit,
    want Diny die is jarig en de vlaggen hangen uit!

Ei, ei, ei, en we zijn zo blij,
    want Diny die is jarig en dat vieren wij!
  6. Mariska:
    22 september 2012
    Wauw, heel gaaf!! Geniet van het mooie weer en de omgeving. Hier maakt de herfst zijn intrede. Fijne verjaardag ! Groetjes
  7. Wil:
    22 september 2012
    Hoi Diny, gefeliciteerd met je verjaardag, jullie genieten, dat lees ik wel uit je reisverslag, Nog een gezellige dag en veel plezier samen op jullie ontdekkingsreis
  8. Jan Frans:
    Hallo Klaas en Diny,
    Diny gefeliciteerd met je verjaardag!
    En nog een hele fijne vakantie!
  9. Erna:
    22 september 2012
    Diny, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een heel fijne dag en een heel mooie voortzetting van jullie vakantie. Ook namens . Andries en Lisette gefeliciteerd.
  10. Ria en Joost:
    Hallo Diny en Klaas,
    Diny van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    We nemen er vanavond één of mischien wel twee!!!

Ria en Joost.