Vlieg en wacht dag

2 september 2012 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Zondag 2 september 2012

Vanmorgen vroeg op ,

WE GAAN VERTREKKEN.

We vertrekken uit Brielle om 5.15 uur en halen Anneke en Robert op, zij gaan mee naar Schiphol en nemen de auto mee terug.

We waren om 6.45 uur op Schiphol en konden gelijk inchecken en zaten om 7.00 uur aan de koffie

Om 9.00 gingen voor de veiligheidscheck door douane geen problemen.

We mochten om 10.10 instappen in het vliegtuig en om 10.20 gingen de deuren dicht.

Van Amsterdam naar Washington vliegen we met een Boeing 757 200 en van Washington naar San Fransisco  met een Boeing 757 300

In het vliegtuig kregen we lunch en veel drinken de stewards bleven lopen.

Het is wel een hele zit . Ik zat naast een Italiaanse Amerikaan (lastig praten) Hij sliep bijna heel de weg en snurkte behoorlijk.

In Washington 4 uur tijd om over te stappen.Daar hadden we ook douanecontrole en moesten zelfs de schoenen uit.

In San Francisco aangekomen wachten op de koffers en daarna  met de airportshuttle naar de autoverhuur. We krijgen een rode jeep mee.

We gaan naar het hotel

Best Western Plus El Rancho Inn & Suites

1100 El Camino Real, Millbrae, CA, 94030

San Fransisco

We stapten om 5.30 uur Nederlandse tijd de kamer op dus al met al 24 uur gereisd en gewacht.

1. Anneke Jut:
    3 september 2012
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Nog goede films gezien?
    De auto is veilig aangekomen in Lombardijen. Oma houdt hem goed in de gaten!!
    Liefs!
    Anneke
  2. Sylvia Stapelkamp-van Wijk:
    3 september 2012
    ha klaas en diny, zo het 1e avontuur zit erop :). fijn dat de reis goed is verlopen. duurt best lang hè? maar dan heb je ook wat, hihi. geniet ervan, kus
  3. Marloes:
    3 september 2012
    En nu kan de echte reis beginnen.. veel plezier!!!
  4. Wil:
    3 september 2012
    Hoi Klaas en Diny, veel plezier met jullie reis, ben benieuwd hoe alles verloopt
  5. Corrie Belder:
    3 september 2012
    zo en nu genieten! veel plezier. xx
  6. Marco en Cécile:
    4 september 2012
    Leker uitgeslapen inmiddels?
    Wij zijn benieuwd naar de eerste foto's.

Enjoy ...
  7. Mieke:
    4 september 2012
    Hoi Diny en Klaas, ga er lekker van genieten
  8. Gerda Jansen:
    7 september 2012
    Hallo Klaas en Diny.

Leuk om jullie verhalen te lezen.
    En dat alles goed gaat.

Groetjes Gerda