De terugreis, deel 2

28 juni 2013 - Koblenz, Duitsland

Vrijdag 28 juni 2014

We vertrokken vanmorgen tegen negen uur.

En reden en reden en reden via de 5, de A35, de A65 en de A61 naar de Camping Am Muhlenteich in Lingerhahn. Deze camping hebben we al vaker gebruikt. Dit jaar en verleden jaar.

Onderweg viel er af en toe wat regen, en er waren regelmatig wegwerkzaamheden.

Verder kwamen we ook regelmatig wat domme mensen tegen (netjes gezegd).

Er wordt ontzettend hard gereden en men moet ook leren invoegen, men ging veel te vroeg naar binnen en daardoor sneden  ze ons.

Ik vind deze dagen,  het rijden met de caravan, het vervelendst van de vakantie.

Maar om 16.00 uur zaten we aan een kopje thee en de regen drupt op het dak van de caravan en dat is dan wel weer een gezellig gehoor.

Morgen zijn we weer thuis en kunnen terug kijken op een goeie vakantie waarin we veel mooie dingen gezien hebben.

1. Wim en Ina Klip:
    2 juli 2013
    We hebben genoten van de reisverslagen. Het leukste vonden wij wel dat jullie vlak bij ons in de buurt zijn geweest. nl. in Roquebrune. Daar staat ons mobil-home en we kennen dus die omgeving bijna als onze broekzak. We begrepen dat jullie met een groep hebben gereisd, anders hadden we jullie zeker uitgenodigd bij ons te komen. Hartelijk dank voor de verslagen en weet je weer welkom in Brielle.
    Groet, Ina en Wim