Naar de nieuwe camping Digny les Bains

16 juni 2013 - Digne-les-Bains, Frankrijk

Zondag 16 juni 2013

Vandaag was een “transport”-dag. We vertrekken naar de camping Les Eaux Chaudes in Digne les Bains.

Maar omdat de rit niet zo lang is vertrekken we laat. Klaas gaat zelfs nog even zwemmen.

We worden geholpen door onze groepsgenoten om uit de kampeerplek weg te komen en zonder schade langs de bomen te komen.

Via de snelweg A8 en via Tavernes en Riez bereiken we rond 16:00 de camping.

Deze is wat minder van kwaliteit, maar zeker niet onder de maat.

Eerst drinken we wat bij de Peter & Iet van Driel (een echtpaar uit Hoorn, een beetje van onze leeftijd).

Dan moeten we opschieten want er is om 17:30 uur een borrel waar ook de volgende excursie wordt besproken.

Omdat het vaderdag is, komt een van de vrouwen met het idee om alle vaders (en/of opa’s) samen te laten poseren voor een foto.

Dus dat werd zogedaan.

Klaas gaat nog achter de foto aan.

Na het douchen even internetten en dan lekker naar bed.

Het was best vermoeiend en dat komt mede door het weer; 30 ºC.