Eerste dag van het programma

5 juni 2013 - Baveno, Italië

Woensdag 5 juni 2013

Na uitgeslapen te hebben reden we naar het stadje Orta we parkeerden aan het begin van het stadje en reden met een treintje (tractor met aanhanger ) naar het centrum.

We beginnen met een heerlijk  kopje koffie en genieten van een mooi uitzicht.

We wandelen naar beneden naar het water en  nemen daar een taxiboot naar een klein eilandje  San Guilo waar  een oude kerk staat met prachtige fresco ’s op de muren en plafonds.

Een klein kerkje maar erg mooi.

We lopen het hele eiland om (15 minuten , dus moe worden we er niet van) en wachten op de boot terug.

We wandelden door het plaatsje terug naar boven en gaan naar de auto terug.

Het is een leuk plaatsje en onderweg zagen we prachtige bergen met veel groen en kleine plaatsjes ertussen.

Ik vind het opvallend dat de kerktorens zo anders zijn als bij ons soms doen ze denken aan een moskee.

Terug op de camping lezen we een stukje en om 15.30 uur worden we verwacht voor een kennismaking/informatie  borrel met de groep.

Iedereen stelde zich voor met hun voornaam die we onmiddellijk weer vergaten.

48 namen direct  onthouden is  voor ons onmogelijk.

De leider vertelde in het kort de regels die voor de groep belangrijk waren. Onder andere dat we elkaar in onze waarde laten en dat tijd tijd is.

Dus eigenlijk de normaal geldende regels.

Verder vertelde hij wat over het programma van morgen.(daarover morgen ).

Om 1900 uur gingen we met de hele groep naar het restaurant waar we ons welkomstdiner kregen.Was lekker.Om 22.00uur waren we weer in de caravan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marjan:
    8 juni 2013
    15 minuten lopen, das geen goede plaats om te trainen voor de vierdaagse dus.... hihi... geniet er verder van. groetjes Ma en Marjan