Donderdag 4 oktober

4 oktober 2012 - Groveland-Big Oak Flat, Verenigde Staten

Na  een goed ontbijt vertrekken we naar Yosemite National Park.

Dat is niet zover en nadat we eerst getankt hebben (in het hele park onmogelijk en je zal maar zonder benzine komen te staan ) rijden we naar Glacier Point, een uitzichtpunt. Ongeveer anderhalf uur rijden.

Prachtig is het daar, het is onbeschrijfelijk mooi vandaar dat ik maar wat extra foto’s bij dit blogje doe.

Toen we daar weg wilden rijden zagen we een BEER. Een heuse echte. Klaas heeft er foto s en een filmpje van gemaakt. Ik zal proberen het filmpje bij dit blog te doen.

Onvoorstelbaar, zo dicht bij je en een ranger die steeds maar riep: “Afstand houden”.

Dit is dus een dag van Bomen, Bochten, Bergen, Beken en een BEER!!

Nadat we uitgekeken waren, de beer liep verder het bos in, reden we naar de zuidkant van het park.

Daar was een gebied met nog wat Sequoia bomen.

Dat viel wat tegen, maar we zijn natuurlijk vreselijk verwend de laatste dagen, wat heet de afgelopen 5 weken.

We zijn ons zeker bewust hoe bevoorrecht we zijn dat we deze vakantie maken.

Door het park -en hopend op nog een beer- reden we naar het hotel terug.