Donderdag 27 september

27 september 2012 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag gaan we de “strip” op.

We nemen de bus naar het Mandalay Hotel.

Het Mandalay hotel heeft als  bijzonderheid een haaienbassin en een zwembad als een strand met golfslagbad.

We dronken daar koffie.

Toen naar het Luxor Hotel. Dat is gebouwd in de vorm van een pyramide en versierd met sfinxen etc.

Daarna naar het Excalibur Hotel. Dit had als thema ridders etc. Sommige stukken lijken op lego.

Toen naar Hotel New York, New York. Helemaal ingericht in de stijl van New York.

Daar rijd een 8-baan buiten langs en Klaas ging daarin.

We staken over via loopbrug naar de MGM hotel.

Daar bekeken we een televisieserie, dat we moesten beoordelen.

Was leuk om te doen, maar de serie (Arrow) was prut.

Intussen was het 17.00 uur en gingen we terug naar het hotel.

Om 19.00 uur gingen we naar een show.

De show heette Illusions en de illusionist was Jan Rouven (De Duitse Hans Klok).

Was een leuke show.

Om 20.30 uur was deze afgelopen, dus namen we de bus naar het Bellagio hotel, waar elk half uur een waterorgel een nummer speelt. Erg mooi.

We wandelden door tot aan Miragehotel en kwamen weer de vreemdste mensen tegen.

Vandaag 5 x een Elvis, 3 x een Michael Jackson.

In alle hotels, die we bekeken werden we natuurlijk door het casino geloodst.

Klaas heeft gegokt. Hij heeft al 1 dollar in een kast voor Black Jack gegooid.

Hij won 6 spellen. Ik heb mijn dollar nog.

Wat een afstanden hebben we vandaag afgelegd.

Alle hotels die we bezoeken hebben de oppervlakte van het Zuidplein maar dan 2 x en verschillende verdiepingen.

We zijn allebei doodmoe maar genieten volop.

Anneke; we zijn nog niet opnieuw getrouwd maar hebben wel verschillende trouwkapelletjes bekeken.

Maar zoals wij het willen zijn we nog niet tegengekomen.

Morgen verder.

1. Gerda Jansen:
    28 september 2012
    Hallo Diny,

Ik heb geprobeerd een felicitatie te versturen voor je verjaardag. Ik hoop dat het gelukt is. Mocht het niet gelukt zijn dan bij deze nog van harte gefiliciteerd met je 59e verjaardag. Ik hoop dat jullie er nog een extra leuke dag van hebben gemaakt.

Heel veel plezier nog verder op jullie reis.

Groetjes uit Brielle van Gerda