Vrije dag in Essaouira

23 november 2018 - Essaouira, Marokko

Vrijdag 23 november 2018

Vanochtend ontbeten op het dak. Wel een bijzondere plaats. En met uitzicht op de moskee, die we om 6:30 uur hebben gehoord. We hadden drie soorten pannenkoek. Na het ontbijt gaan we op ons dooie akkertje Essaouira in. We slenteren de hoofdstraat uit. En passant bezoeken we de vismarkt. Die was niet moeilijk te vinden. Gewoon je neus achterna lopen. Buiten de poort van de Medina drinken we wat koffie. En via de Joodse wijk gaan we weer terug. Onderweg worden we uitgenodigd om de synagoge te bezoeken. We mogen alles bekijken, als Klaas maar een keppeltje op doet. Diny’s wijze van kleden staat minder ter discussie.

Onderweg komen we verschillende reisgenoten tegen, die precies als wij doen: de laatste boodschappen voor het thuisfront.

Terug in het hotel ruimen we maar eens onze koffer op. Morgen is de laatste dag naar Casablanca en dan zondag vroeg naar het vliegveld. Dus gebruiken we nu maar de rustige periode.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan en Iet:
    24 november 2018
    Wat gaat het snel voorbij he maar zo te horen en te zien. Was het weer een hele mooie reis. Alvast een goede terug vlucht.En tot ziens
  2. Marjan:
    24 november 2018
    de tijd vliegt...mooie nieuwe herinneringen gemaakt!!
    goede reis naar huis morgen!
    XX