Tweede dag Las Vegas

3 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gisteravond zijn we na het eten met de bus naar Fremont street gegaan. Dit is eigenlijk de oude strip.

Hier vindt je ook van allerlei zaken en bijzondere dingen. We kwamen o.a. 2 Elvissen tegen en     Marilyn Monroe. Verschillend schaars geklede heren en dames. Zij maakten reclame voor diverse shows. We kregen een behandeling tegen de rimpels Ik onder twee ogen Klaas aan een kant van zijn gezicht. We hoorden tot de doelgroep maar ik denk dat we te laat gestart zijn voor een goed resultaat. We liepen rond en reden weer met de bus terug. De straat voor ons hotel is nog steeds afgesloten dus liepen we het laatste stuk.

Vanmorgen staan we op een redelijke tijd op en wandelde naar buiten voor het ontbijt.

De straat is nog steeds afgezet en op heel veel straathoeken staan 1 of meerdere politieauto’s.

Dat zien we de hele dag, zeker bij de grote hotels staan er meerdere politieauto’s.

Morgen komt President Trump naar de stad dus dan zal het nog wel erger zijn.

We wilden ontbijten bij Danny’s

Dat is ongeveer 10 minuten lopen vanaf ons hotel.

Het was erg druk en de mensen stonden buiten in de rij. Wij dus ook. Al met al waren we snel aan de beurt om binnen te gaan, maar door de drukte hebben we zeker een uur op ons ontbijt gewacht. Maar het was wel een goed ontbijt.

Na het ontbijt nemen we de bus en rijden naar het hotel Circus Circus .Daar liepen we rond en op de eerste verdieping was een circusvoorstelling, dat is daar elk uur. Met de bus reden we naar het Miragehotel en liepen daar ook binnen. Daar is de verborgen tuin van Siegfried en Roy. Zij waren vroeger bekende illusionisten tot er een( Roy )door een tijger gepakt werd tijdens een voorstelling. Eerst kwamen we langs drie bassins waar dolfijnen in zwommen en er was zelfs een mogelijkheid om langs een raam te wandelen zodat je ze onder water kon zien zwemmen.

De dieren werden elk uur getraind.

Daarlangs gelopen kwamen we in de verborgen tuin. Toevallig stond Siegfried op dat moment zich bezig te houden met  het publiek. Als je wilde mocht je met hem op de foto. Een beetje gênant vond ik Hij is ook wat ouder geworden en niet meer zo flitsend Maar goed hij doet het zelf. maar ik doe daar net aan mee. Ook wilden ze een foto van ons maken en dan moest ik mijn hand bevallig op mijn heupen zetten en verleidelijk lachen, daar heb ik vriendelijk voor bedankt.

In de tuin waren prachtige verblijven voor verschillende witte leeuwen en tijgers, ook zaten er een paar panters.

We namen de bus weer zover we konden en rusten wat uit, vanavond verder.

1. Adri Molenaar:
    4 oktober 2017
    Is daar ook niet een goeie kapper voor Trump?
  2. Koos en jeanet:
    4 oktober 2017
    Als je thuis bent , kan je weer lekker rustig eten , hoef je niet te wachten .