Klaas en Diny Jut

927
Video’s:

Over ons

We zijn beiden met pensioen, en willen reizen en daar zijn we druk mee bezig.

Over onze reis

Sept 2012: We zijn  40 dagen naar Amerika geweest . De Zuid-West kant.

Juni 2013:  Wij zijn naar Italie en Frankrijk geweest.

Sept 2014: En nu 5 weken Down-South America. The Cradle of the Civil War

Jan 2016: India, voornamelijk Rajasthan

Sept 2017: Nu de Noord-West kant van de USA. De staten Washington, Oregon, Idaho. En nog 4 dagen in Las Vegas.

Nov 2018 Rondreis door Marokko met Koning Aap

Sept 2019 Dit keer gaan we 5 weken naar o.a. Texas. Het land van de cowboys

Bezochte landen

Wij hebben 41 landen (17%) bezocht:

Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, China, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, India, Israël, Italië, Kroatië, Lesotho, Luxemburg, Malta, Marokko, Mongolië, Nederland, Noorwegen, Norfolk, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Swaziland, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.