onderweg naar Italie

3 juni 2013 - Freiburg im Breisgau, Duitsland

Zondag 2 juni 2013

Vanmorgen op ons gemak ontbeten en de laatste dingen in de caravan gedaan.

Om ongeveer 10.00uur reden we weg.

Breda,Tilburg,Eindhoven Venlo en zo naar Duitsland.

We reden over de snelweg  dus weinig te beleven,wel genoten van de mooie uitzichten.

net kalender platen of legpuzzels.

Verder viel het me op dat er ontzettend veel windmolens staan langs de snelweg ( 61).

We stopten  twee maal voor koffie en eten .

Om ongeveer 16.00 uur waren we op de 1e camping.Camping Am Muhlenteich in Lingerhahn.

Het is prachtig weer en we zaten een poos in het zonnetje.

We aten in het camping restaurant en savonds zaten we knus in de caravan.

Maandag 3 juni 2013

Vanmorgen ontbeten we met verse broodjes en om ongeveer 9.00 uur reden we van de camping.

We reden de 61 verder af, een saaie weg met regelmatig oponthoud ivm wegwerkzaamheden.

Daarna de 5 richting Bazel..

Het weer is redelijk ,maar minder warm als gisteren.

Om ongeveer 15.00 uur waren we op onze 2e overnachtingcamping.

De Gugel-Dreilander-Camping-und Freizeitpark bij Neuenburg am Rhein.

Een heel grote camping met van alles en nog wat, zwembad restaurant etc.

Helaas is het restaurant vandaag gesloten dus koken we maar zelf.

1. Erna:
    4 juni 2013
    Hallo D & K, deze route rijden wij ook altijd als we naar Italie gaan, richting Bazel en dan Milaan. De weg strekt zich erg lang, maar rijdt wel het makkelijkst en snelst aan. Toen we jaren geleden met caravan gingen, hebben wij ook op dezelfde camping gestaan vlakbij Neuenburg. Wij hopen, dat jullie goed weer hebben om te rijden. Hier wordt het langszaam aan iets beter, eindelijk!
    Een goed vervolg van jullie reis en pas op in Italie, want die Italianen rjden als gekken!